Powered By Blogger

torsdag 25 februari 2010

Ja än en gång var det ett tag sen !
Jag har nu sportlov vilket dessvärre ska spenderas mesta dels på jobbet bland massa turister -.-

Men jag ska oxå spendera det med mina underbara vänner!! Riktiga vänner växer ju inte på träd men jag har verkligen hittat mina änglar och dom är jag så jävla glad över att jag har, dom är några jag älskar av hela mitt hjärta !! <3

Och jag hoppas innerligt att den kommande veckan bjuder på fint väder med lagoma temperaturer och inte mellan 30- 36 minus som det varit dom sista dagarna, det gillar jag INTE !! :( Nu vill jag ha nånn vecka vårvinter med plusgrader och sol, sen sommar helst på ett ögonblick, jag hatar kylan !! Men nånn vårvinterdag på en sjö eller på fjället med mina vänner eller familjen är nått jag inte vill missa !! :)

När skolan börjar igen drar jag ner till min underbara falusläkt och hälsar på nånn dag !! Jag längtar !! :)

Det får räcka för den här gången, jag ska försöka att uppdatera med inte för långa mellanrum men inget jag lovar !! ;)

Hade !! :)

<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar