Powered By Blogger

fredag 20 mars 2009

Hej!
Sen sist har jag hunnit göra mkt... bränt halva handen genom att jag gjorde en smörexplosion xD Ajjjjjjjjjjjj säger jag bara!!!
Sen har jag varit i skolan efter fem veckor jobb =D och jobbat någon dag och sen vart i skolan igen! Tusan va fort veckorna det är redan fredag och Lets dance men dom andra måste promt se på film! :( Får ta reda på hur det gick sen! Imorn ska jag jobba på kvällen, det är ett ungdomsgäng som beställt tacokväll så jag ska jobba sen blire nog jobb på söndag oxå :P
Nu ikväll har jag vart barnvakt och kollat på film :P Varit till farmor och farfar en sväng =D
Men nu ska jag kolla runt lite hr hörs senare :P
Nästa lördag ska jag till borlänge i alla fall tror jag xD^^ SKOJSKOJ!! =D
KRAM<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar