Powered By Blogger

lördag 21 mars 2009

Nu har jag varit ute en tur på skooooter =D Pappa hade sin och jag körde "SKANKEN" =D

Linus ville åka en bit med mig han med och han verkade vara nöjd med att få åka på "SKANKEN" haha.... "SKANKEN" är farfars scandic, en riktig pärla på linus språk =D <3<3

Vi åkte en sväng till myris och där hade dom plogat vägen igår hade nånn sagt till pappa och nu var den nästan bar, jäklar vad fort det smälter!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen innan jag börjar jobba!:P

Eftersom jag inte hade någon bild på "SKANKEN" så målade jag en, inte så jätte fin kanske men ni som vet hur den ser ut måste se vissa likheter! haha! =D


Ha det bra! <3<3<3<3

1 kommentar:

  1. Åhhh har du varit ute med "pärlan". Ja den ska man nog ta sig en tur på i påsk ;)
    Kram Faster

    SvaraRadera