Powered By Blogger

måndag 2 mars 2009

Snö,snö och mera snö!

Här hemma snöar, snöar och snöar det bara så man har ingen lust att gå ut egentligen... Jag tycker att snön kan komma på nätterna om det promt ska komma nå mer, så vi kan få fina dagar med sol, då man inte vill vara inne!
Bilden är från när klassen sov i bivack, sånt väder vill vi ha :P eller i alla fall jag :P

Idag är jag ledig en dag och det är jätte skönt att få sova länge nu efter lanet och allt det där! Det blev inte mkt sömn på dom dygnen! Imorn börjar jag jobba igen och jobbar i några dagar!

I lördags kväll var det disco för att typ avsluta lanet på, det SÖG verkligen! Dom spelade music från stockholm direktsänt på nått vis och musiken sög så alla gick till fritidsgårn en sväng men jag orkade inte det så det var jag och tre till som satt där inne på discot!
Sen skulle det komma ett busslast med konfirmander så alla kom tillbaka men vi ssåg inte röken av nått busslast så jag gick hem och sov i stället! :P

Nej nu ska jag försöka hitta på nått vettigt :P

Kraaaam<3

2 kommentarer:

  1. Hej på dig ! Är allt bra med dig ? Jobbar du och står i ? Kram Faster

    SvaraRadera
  2. Bara bra med mig =D Själv? Såg att ni börjat renovera köket vad roligt =D Jag jobbar för fullt :P Kraam<3

    SvaraRadera