Powered By Blogger

fredag 27 februari 2009

Hej!
Jag har inte skrivit på ett tag men jag har faktiskt inte haft tid :P Jag har varit på lan i två dygn, fast jag har varit hem nådon timme och sovit :P
Jag har även hunnit med att åka slalom med linn<3 och mora med henne oxå<3 och några kvällar på fjället<3<3<3 och lanet sååååååå klart<3 jätte skoj =D

Kom hem från lanet i natt eller tidigt imorses kanske jag ska säga :P sen vaknade jag vid halv tio av någon konstig anledning och såg då att jag fått mess av Maud som frågade ifall jag kunde jobba från elva :P och det gjorde jag, fast med facit i hand så skulle jag nog inte gjort det för jag var jätte trött :S inte så konstigt kanske men ändå :P

Nu ikäll har jag och mina bröder ätit hos mormor och morfar, sen har vi sett på film, High School Musical 3, jag har sett alla andra och dom har varit jätte bra :P och den tredje ägde den med =D

Imorgon ska jag till Särna på Handledarkurs för att få börja övningsköra =D sen blir det jobb så jag tror jag måste sova nu :P

Gonatt<3
Kraaaam<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar