Powered By Blogger

onsdag 11 februari 2009

Nu har jag avslutat min första jobbdag i våffelstugan på idre fjäll =D
Det var jätte kul och den andra personalen var jättesnälla och roliga :P Eller i alla fall dom jag träffade :P
Det har varit jätte mkt folk hela dagen förutom nånn minut när det inte var en kotte där :P och när det var som mest folk en kvart innan stängning så kom det en tant med massa andra folk med sig som skulle ha 14 våfflor och 14 varm choklad, Suck tänkte man lite då men det var bara att bita ihop ooch kämpa och det vart inte så jobbigt då :P
Det var sen när allt folk hade gått och man kunde varva ned som man kände att man var trött =D Jag kan lova att det är inte få våfflor som steks och många liter grädde som vispas på en dag!
Men i det stora hela var det JÄTTE kul!! =D Ser fram emot nästa gång =D

Nu ska jag snart äta lite mat, det känns behövligt just nu :P

Kraaaam<3

2 kommentarer: