Powered By Blogger

söndag 8 februari 2009

Jobb

Nu har jag kommit hem efter ännu en dag på jobbet avklarad :P


Snacka om vilket kaos det blir med all den snön som kommit... Jag var tvungen att skotta mig ut till bilen imorses och uppe på idre fjäll är det bilar och bussar som inte tar sig eller som inte startar och sen när dom väl kommer iväg så bär det av ner i diket!! Usch! Jag tycker det är jätte kul att det kommer snö men det kan väl komma lite mindre i fler omgångar istället!
Det har nästan kommit en halv meter här sen i förrgår kväll..


Igår kväll kollade jag på melodifestivalen... Jag tyckte inte att det var rätt folk som gick vidare..
Och jag kan inte förstå varför Caroline af Ugglas gick vidare.. Hon sög rent ut sagt!
Jag tyckte att Marie var jätte bra och jag kan bara säga att alla var bättre än af Ugglas :/

Några bilder från våran gård för att visa hur mkt snö det är!
Ha det bäst <3

1 kommentar: