Powered By Blogger

lördag 14 februari 2009

Kalas =D

Nu sitter jag här efter att släkten varit här och firat min bror som fyller år idag :P

Har jobbat även idag och det har varit jätte mkt folk varje dag sen jag skrev sist och när jag kommit hem så har jag inte orkat skriva :P

En av dom första beställningarna idag var ett helt gäng som ville ha 14 dubbelvåfflor dvs 28 våfflor och 14 varm choklad och vi var 2 pers som jobbade då och kan endast grädda 7 våfflor i taget :s snacka om att det var stressigt där ett tag och det ramlade bara in mer och mer folk :P
Fullt upp kan man säga :P

imorn ska jag och min kusin upp och åka skidor ett tag sen ska jag jobba efter det igen för jag tycker så synd om M om hon ska behöva vara själv där :P men självklart ställer jag upp =D

Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorn!
Gonatt<3

2 kommentarer:

  1. Verkar vara fullt upp i våffelstugan !! Kul va ? Ska du jobba på sportlovet också ? Kram Faster

    SvaraRadera
  2. Ja det är skoj =D Ja det ska jag :P
    Kraam<3

    SvaraRadera